I love you. I don't know if you're happy to know that, but I love you, and I can't love someone else

Hej hej!
Idag gick jag hem ifrån matten på H-bo. Orkade inte med livet helt enkelt. Satt framför teven med pappa och kollade på Pretty Little Liars och Happyfeet 2.
Vet inte om jag ska till skolan imorgon, huvudet dunkar som in i helvete, och jag har verkligen ingen lust att gå dit. Vill inte, orkar inte. Måste vara med på Öppethus i alla fall kl 18, vilket brukar vara roligt. Men det kanske inte är så kul att stå där från 18-20 (slutar 15, och måste gå på stan innan också...) när man har ont i huvudet och är yr?
Nu ska jag kolla på bilder och rensa mina Spotify-listor.
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!