let's hate people together

Hej hej!
Sitter i skolan och ska precis börja historialektionen. Fuck my life. Nej men åh, orkar verkligen inte ha historia just nu. Orkar inte ha någon lektion alls, men vad kan man göra åt det, liksom? Jag kan ju inte precis slänga mig ut genom fönstret och springa hem (är på 3 våningen, annars...).
Idag efter skolan ska jag och Sandra gå ut och sälja plastpåsar, woop woop ! Har väl runt 10 kvar eller något, eller det kanske var 15? Kommer inte ihåg. Jag har så dåligt minne just nu. Hjärnan sparar liksom inte det "nödvändiga" från skolan, utan tankar går bara runt om annat.
 
Nu måste jag jobba...
 
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!