sluta prata med mig; ser ni inte att jag dör?

Idag har det varit ännu en vanlig dag i skolan. Hade italienska, engelska och sedan matte (med 2,5 timmars hål emellan). Efter matten åkte jag in till MAX med Sandra och Enne, och åt middag där innan vi begav oss till biografen för att se på Breaking Dawn part 2.
Filmen var bra, men jag kan inte förstå att en filmserie, som varit med mig så länge, tagit slut. Det känns som om att en del av de senaste 4-5 åren rivits av, redigerats bort, suddats ut.
 
Det kanske är jag som har rivits av och suddats ut? Det känns som det i alla fall. Det känns som om att ingen vet vem jag är, inte ens jag. Vem ska jag prata med om inte med mig själv? Mår inte bra, och vet inte vad jag ska göra.
 
Vilket dystert inlägg, men så blir det ibland (ofta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!