åh jag är så glad just nu!!!

Hej hej!
 
Idag har jag varit i skolan (oh, no shit?!) och på vårdcentralen.
Hade 2,5 timmars matte, sedan bar det hemmåt. Har pratat med Sandra och Enne på skype, lyssnat på Taylor Swift's nya album, och vet ni vad som händer den 10e December?! Underbara The Civil Wars kommer till Stockholm!! Är så sjukt glad just nu och åååh! Ska verkligen gå, annars är jag ju dum i huvudet, billig konsert med ett av världens bästa band 3 timmar bort, inget att förlora liksom.
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med te, kolla på Vem Vet Mest? och vänta på att CSI ska börja.
 
Ha det underbar kväll PUSS♥
9037_10151205184575606_1937043589_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!