'cause I knew you were trouble when you walked in, so shame on me now. flew me to places I'd never been, now I'm lying on the cold hard ground

Hej hej!
Förlåt för att jag aldrig bloggar, men har inte kännt för det. Har inte kännt för att göra någonting, faktiskt. Allt är upp och ner hela tiden; vill gråta, men för vad? Känner hur klumpen finns där hela tiden. Så mycket press.
 
Imorgon har jag matteprov också, och på fredag har jag latinprov. Matten kommer nog att gå bra, men latinprovet kommer att gå åt helvete, har inte pluggat alls!
Nu ska jag fortsätta kolla på TV, och sedan blir det plugg + sova (samma sak).
 
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!