I'm so glam I sweat glitter

Hej hej!
Intervjun som jag var på igår kväll med Hanna gick sådär. Jag vet inte riktigt, men jag har en känsla av att jag inte kommer att få jobbet. Det kändes i hela kroppen; jag hade haft en riktigt usel dag, var trött och kom inte på någonting att säga (inte någonting som skulle kunna imponera på chefen i alla fall).
 
Imorgon har jag väldigt lång sovmorgon, då jag gjorde klart det kapitel som vi höll på med i matten förra lektionen, så jag börjar inte förens vid 12.20 (CHILL!). Ska passa på att göra lite läxor och försöka läsa ut min engelskabok som ska vara klar... imorgon (egentligen i måndags, men who cares. yolo liksom).
 
Nu måste jag gå och lägga mig, annars kommer jag inte orka gå upp imorgon.
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!