you fit me better than my favorite sweater

ÄNTLIGEN har jag lov, och så skönt det är ändå att kunna sova ut, inte bry sig om skolan (mer än vanligt), hinna läsa klart den där boken som bara ligger där, se klart på några serier och bara vara.
Igår var jag, Enne och Sandra på stan, då det var Tjejkväll och rea för alla tjejer.
Fick med mig en jättefin skjorta och beställde hem Dearly Devoted Dexter på Akademibokhandeln. Skulle kolla på Wendela också, som var modell där på stan, men från att ha stått och kollat i 5-10 minuter till att vara borta i en affär i kanske 10.20 sekunder, så missar jag henne! Åh, det kändes så värdelöst!
Idag har det varit Skol IF som arrangerat hela dagen med tävlingar i olika lag, och priser för fair play, bästa utklädnad och flest poäng. Tyvärr så vann vi inget, men vårat lag var ändå jättebra!
Nu ska jag kolla på lite kläder och lyssna på musik, sedan blir det till att laga mat med mamma och slappa framför teven.
 
Nu ska jag bli lite deprimerad för allt och alla suger och jag hatar att livet är så svårt för vissa, och jag hatar mitt liv och allt är skit.
 
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!