I know everything happens for a reason, but sometimes I wish I knew what that reason was

Idag har jag haft en skitdag.
En riktigt jäkla äckeldag har jag haft. Försov mig i morse, hundarna skällde som galningar när jag gick ut med dem, slängde mig på cykeln för att hinna till skolan, förlorade min cykelkompis, skitlektioner (typ) och har varit helt slut hela dagen.
Känns bra!
Eller inte.
Och det roliga är att jag har tagit ut det på alla runt omkring mig också. Och vissa idioter fattar inte när de ska sluta, när man inte orkar med något mer.
 
Nu ska jag sluta skriva deprimerande inlägg.
PUSS OCH HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!