life is either a great adventure or nothing

Hej hej!
Idag har jag studie dag, vilket är så jäkla skönt!
Vaknade vid 10 (okej, hade satt alarm...) och åt frukost i lugn och ro innan brorsan vaknade.
Gick ut med hundarna, chillade lite, väntade på Sandra (som inte kom). Sedan har jag pluggat svenska tills nu. Vi skulle skriva en uppsats tills denna fredag, men nu är den klar så jag har inga läxor kvar yeeeah (flummig text, är lite hyper känner jag!!!!!).
 
Nu ska jag kolla på kläder, köpa hårfärg (kanske), fixa kläder tills imorgon, göra klart italienska, städa och sedan kolla på Don Camillo.
 
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!