look at the stars, look how they shine for you

Hej hej!
Idag var det en ganska chill dag.
Hade latin, idrott, stack till stan med Ellinoré och Sandra, hade svenska och historia och sedan stack jag iväg och klippte mig!
Frisören kollade på mitt hår och sa bara "Det är långt. Hur länge sedan var det du klippte dig?". Jag svarade att det var mellan ett halv år och ett år. Hon kollade på mig och sa bara "Hur kort kan du tänka dig?".
Jag trodde att jag skulle svimma (nej, jag tyckte att det skulle bli skönt, men ändå. Jag måste nästan skriva sådär).
Men här är resultatet i alla fall!
Lägg märket till Sandra i bakgrunden på bilden till vänster ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!