sjuk!

Hej hej!
Om ni (de får som faktiskt, av någon konstig anledning läser denna blogg) undrat varför jag inte bloggat, så är anledningen att jag knappt kunnat röra på mig.
Har haft jättehög feber och inte kunnat gå (då jag mått för illa av att ens flytta på mig), haft världens huvudvärk och ont i halsen. Idag har jag mest ont i halsen och huvudvärk, så det känns så sjukt mycket bättre ! (hahah SJUKT MYCKET BÄTTRE HAHAHAHHA).
Jag trodde nog att jag var lite för bra, så jag började städa mitt rum. Det fungerade inte så bra, nu sitter jag här i det halvstädade rummet och orkar inte röra på mig igen. Roligt! Och nu piper tvättmaskinen också, great. Måste dricka vatten...
 
Jaja, vi ses senare eller något.
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!